ocen
8,1 10 1 15817
8,7 6
ocen krytyków
Firefly
powrót do forum serialu Firefly

Kolejność

ocenił(a) serial na 9

Hej, zacząłem oglądać. Serial mi się bardzo spodobał. Ale... Po obejrzeniu pierwszego odcinka, niestety pozostałe są nie po kolei. Mam ogromną prośbę do fanów serialu. Moglibyście napisać mi, prawidłową kolejność odcinków z krótkim opisem każdego odcinka, żebym wiedział jak je poustawiać. Ściągnąłem je z sieci, lecz tak jak powiedziałem są pomieszane. Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc

ocenił(a) serial na 9
Tybald

Dodam jeszcze, że pierwszym odcinkiem jest dla mnie ten, w który zaczyna się od bitwy Sojusz z Brunatnymi Płaszczami, czyli to była chyba ostatnia bitwa Mala i Zoe

ocenił(a) serial na 10
Tybald

Jestem na 99% pewna że to prawidłowa kolejność:
1. Pilot - Serenity
2. The train job
3. Bushwhacked
4. Shindig
5. Safe
6. Our Mrs Reynolds
7. Jaynestown
8. Out of gas
9. Ariel
10. War stories
11. Trash
12. The message
13. Heart of gold
14. Objects in space

ocenił(a) serial na 10
Julia_20

A odcinki masz krótko opisane np. tutaj:
http://seriale-sci-fi.republika.pl/firefly_opis.html

ocenił(a) serial na 9
Julia_20

Dzięki wielkie :_

Julia_20

z kolei na imdb kolejność jest taka:

S1, Ep1
20 Sep. 2002
The Train Job
Mal and his crew pull a train robbery.

Bushwhacked
S1, Ep2
27 Sep. 2002
Bushwhacked
Serenity is pulled in by an Alliance cruiser while investigating a spaceship that was attacked by Reavers. Simon and River must hide to prevent capture, while something is wrong with the lone survivor of the attacked spaceship.

Our Mrs. Reynolds
S1, Ep3
4 Oct. 2002
Our Mrs. Reynolds
A woman claiming to be Mal's wife appears aboard Serenity.

Jaynestown
S1, Ep4
18 Oct. 2002
Jaynestown
Mal and the crew of Serenity land to pick up some contraband In Canton, a township on Higgins' Moon, where labor is provided under servitude run by the local magistrate. Jayne had once robbed the boss with a partner but barely escaped by jettisoning from their getaway vehicle his partner (now waiting for revenge) and the money boxes (who have made him a legendary hero). Jayne is recognized by all and "welcomed" accordingly. Sub-plots show Simon and Kaylee face their growing romantic feelings, River first tries to "fix" the Bible and is later traumatized by seeing ...

Out of Gas
S1, Ep5
25 Oct. 2002
Out of Gas
When Serenity's life support system fails, Mal orders the crew off the ship - but he stays behind.

Shindig
S1, Ep6
1 Nov. 2002
Shindig
After scuffling with one of Inara's clients during a royal ball where the Serenity crew is hired by a diplomat to smuggle some unusual cargo, Mal is challenged to a duel of swords by the snobbish and arrogant royal Atherton Wing.

Safe
S1, Ep7
8 Nov. 2002
Safe
Mal must choose which crew members to save when one is gravely wounded and two others are kidnapped. Simon finds an uneasy haven in a remote village, but River's uncanny perceptions jeopardize the Tams' temporary safety.

Ariel
S1, Ep8
15 Nov. 2002
Ariel
Serenity travels to the core world Ariel and Simon comes up with a plan to steal drugs from the hospital.

War Stories
S1, Ep9
6 Dec. 2002
War Stories
Niska catches up with the Serenity crew.

Objects in Space
S1, Ep10
13 Dec. 2002
Objects in Space
Serenity encounters a ruthlessly professional bounty hunter, Jubal Early, who will stop at nothing to retrieve River. But River, feeling unwelcome on the ship, takes a novel approach to escaping from the Alliance.

Serenity
S1, Ep11
20 Dec. 2002
Serenity
Malcolm Reynolds is a veteran and the captain of Serenity. He and his crew are smuggling goods, but they need to pick up some passengers for extra money. However, not all the passengers are what they seem.

Heart of Gold
S1, Ep12
4 Aug. 2003
Heart of Gold
A Companion-trained friend of Inara's who runs a brothel on a remote planet calls for help from Serenity when a local reveals his intentions to take the baby from a woman he impregnated.

Trash
S1, Ep13
21 Jul. 2003
Trash
Saffron returns to offer the crew a mission but not everyone is willing to trust her again.

The Message
S1, Ep14
28 Jul. 2003
The Message
A dying request from an old army buddy turns treacherous for Mal, Zoë, and the rest of the crew.

ocenił(a) serial na 7
Tybald

ehh jak zwykle na filmwebie pomieszana kolejność.
Polecam tę stronkę http://epguides.com/Firefly/
Sam z niej korzystam kiedy mam zamiar obejrzeć jakiś serial

ocenił(a) serial na 10
bennskyline

Z tym, że w tym linku jest kolejność emisji odcinków, a nie prawidłowa kolejność fabularna. Gdy serial był nadawany w tv, stacja Fox emitowała odcinki zupełnie nie po kolei (co jest godne pożałowania, swoją drogą). I tak np. "Serenity" będący odcinkiem PILOTAŻOWYM został został wyemitowany dopiero jako 11-ty.

ocenił(a) serial na 10
Julia_20

Właśnie. I ja się zastanawiam, jak duży wpływ miała ta kolejność na klęskę serialu...

Podjęto decyzję o przerwaniu serialu i OK, ale ciekawe, czy ten skończony debil, który zadecydował, żeby odcinki serialu zawierającego "story arc" wyświetlać w kolejności z dupy został wywalony tego samego dnia na zbity pysk z wilczym biletem na całą branżę filmową? Pewnie nie... Pewnie pracuje dalej, psując nadal wszystko czego się dotknie.

ocenił(a) serial na 10
Marac

Tak, miała na pewno ogromny wpływ. Ba, można nawet twierdzić, że to właśnie przez tę rozpieprzoną kolejność i tym samym niską oglądalność serial poszedł "do kosza" zgodnie z widzimisię Fox'a. Ale zobacz co za logika - zje**** kolejność a potem "oj za mała oglądalność, do widzenia" :/ Temu serialowi chyba już na starcie była przeznaczona anulacja...

ocenił(a) serial na 10
Julia_20

No dlatego właśnie zżera mnie ciekawość jak potoczyły się losy kretyna, który jest za to odpowiedzialny. :)
I ciekawe czy np. twórcy wiedzą kto to i komu nie podawać ręki. :)

ocenił(a) serial na 10
Marac

Nie mam pojęcia... Twórcy wiedzą albo nie, a np. co do fanów, to już sobie wyobrażam najazdy zbulwersowanych ludzi na odpowiedzialnego za to :P

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones